czcionka: Zmiana wielkości czcionek Zmiana wielkości czcionek Zmiana wielkości czcionek
kontrast: A A
Kolejny raz w czołówce - konkurs BRD
2014-05-02

     W pierwszym etapie konkursu sprawdzono wiedzę dotyczącą znajomości przepisów ruchu drogowego. Uczniowie otrzymali test składający się z 25 pytań. Najlepiej z tym zadaniem poradzili sobie uczniowie naszego gimnazjum uzyskując od 22 do 25 punktów. Bezkonkurencyjna okazała się Mirosława Jokiel udzielając sto procent poprawnych odpowiedzi. 
    Drugi etap to konkurencje praktyczne. Drużyny musiały bezbłędnie pokonać tor przeszkód. Nad prawidłowym przebiegiem turnieju czuwali funkcjonariusze Referatu Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Wolsztynie. Tylko jednemu uczestnikowi - Hubertowi Horowskiemu ze Szkoły Podstawowej w Obrze udała się sztuka zachowania czystego konta.
    W efekcie końcowym  drużyna gimnazjum w składzie (Mirosława Jokiel, Norbert Ciesielski, Karol Wajs), jak i  drużyna szkoły podstawowej (Eryka Szymkowiak, Aleksandra Dreier, Norbert Kata i Hubert Horowski) zajęły zaszczytne I miejsce, a uczniowie  otrzymali rowery górskie.



GALERIA: Konkurs BRD - etap powiatowy

pobierz zdjęcie k199.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k211.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k212.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k213.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k214.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k215.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k216.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k217.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k218.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k219.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k210.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k209.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k200.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k201.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k202.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k203.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k204.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k205.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k206.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k207.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k208.jpg.jpg
pobierz zdjęcie k220.jpg.jpg
redaktor: Justyna Kramska  
<- powrót
Szkoła Podstawowa im. Misjonarzy Oblatów w Obrze

tel: 683841227

e-mail: szkolaobra@interia.pl


Przedszkole w Obrze

Szkolna 19

tel: 683841227

www: www.przedszkoleobra.bior.pl
 liczba odwiedzin: 2128442      online: 1